Zespół Szkół Leśnych w Goraju
zaprasza
w dniach 21-23.09.2001 na:
VI Mistrzostwa Szkół Leśnych
oraz
II Mistrzostwa Szkół
powiatu czarnkowsko-trzcianeckiego
w Turystycznych Marszach na Orientację.
1. edycja Pucharu Wielkopolski
oraz
Konkurs piosenki turystycznej
PATRONAT MEDIALNY:
- Las Polski,
- Przegląd Leśniczy,
- Gazeta Poznańska
- Nadnoteckie Echa
- Telewizja regionalna PTV - Poznań
1. CEL IMPREZY
- Wspólne spotkanie, wymiana doświadczeń uczniów szkół leśnych, szkół powiatu
czarnkowsko - trzcianeckiego i szkół województwa wielkopolskiego.
- Upowszechnianie turystycznych imprez na orientację.
- Nabywanie umiejętności orientacji w terenie oraz doskonalenie posługiwania
się mapą i busolą.
2. ORGANIZATORZY
- Szkolne Koło PTTK i Harcerski Klub InO przy Zespole Szkół Leśnych w Goraju.
Przy współpracy:
- Starostwa Powiatowego w Czarnkowie - Wydział Oświaty, Kultury i Sportu
- Zespołu Szkół Leśnych w Goraju.
- Oddziału PTTK w Pile.
3. KOMITET HONOROWY
- Przewodniczący - Feliks Łaszcz -Starosta powiatu,
- Wiceprzewodniczący - Stanisław Zalewski -Nadleśniczy Nadleśnictwa
Krucz
- Członkowie
- Dariusz Sanocki - Dyrektor Wydz. Oświaty, Kultury i Sportu
- Leszek Sikora - Dyrektor ZSL - Goraj
4. TERMIN I MIEJSCE IMPREZY
- Impreza odbędzie się 21-23 września 2001r. w Goraju i okolicach.
- Bazą będzie internat ZSL - Goraj.
5. KOMITET ORGANIZACYJNY
- Kierownik imprezy - Zygmunt Jeliński PInO 443
- Koordynator d/s mediów - Małgorzata Zalewska
- Sędzia główny - Waldemar Fijor PInO 210
- Budowniczowie tras - Zygmunt Jeliński, Wojciech Plutowski i Daniel
Sikora
- Zabezpieczenie logistyczne - Paweł Sułkowski
- Obsługa komputera - Damian Kmiecik, Rafał Niemiec
- Przewodniczący jury piosenki turystycznej - Ewa Sikora
- Sekretariat - Łucjan Dudziak
6. FORMA I KATEGORIE
- TS - urodzeni w 1981r. i wcześniej (2 etapy dzienny + 1 nocny)
- TJ - urodzeni w 1982r. do 1984r. (etapy j.w.)
- TM - urodzeni w 1985 do 1987r. (2 etapy dzienne)
- TD - urodzeni w 1988r. i później
W kategorii TS i TJ obowiązują zespoły 1-2-osobowe.
- K11, K13, K15, K17, K18;
- M11, M13, M15, M17, M18.
Uwaga: w biegu na orientację potrzebna jest zgoda lekarza lub oświadczenie
zawodnika.
Regulamin konkursu piosenki turystycznej - w załączniku.
7. TEREN I MAPY
- Teren urozmaicony, o różnych przewyższeniach, lasy o zmiennej przebieżności,
różnej kulturze, z reguły pagórkowaty, miejscami "góry"
- Mapy czarno-białe nietypowe w skali 1:10 000 częściowo aktualizowane
- Mapa kolorowa w skali 1:15 000 w oznakowaniu IOF dla etapu biegowego
8. PROGRAM IMPREZY
21.09 2001r. (piątek)
- do 18:00 - przyjmowanie uczestników, zakwaterowanie,
- 18:00 - 19:00 - kolacja,
- 19:00 - uroczystość otwarcia imprezy,
- 19:30 - odprawa techniczna zawodników,
- 20:00 - wyjazd autobusami uczestników na start do I etapu (TS, TJ)
- 2:00 - 2:30 - powrót uczestników do bazy.
22.09.2001r. (sobota)
- 7:30 - 8:30 - śniadanie,
- 9:00 - wyjazd autobusem do startu etapu II (TS, TJ,TM) i III
- 11:00 - 17:00 - pokaz sprzętu Husqvarny,
- 15:30 - 16:30 - powrót do bazy
- 11:00 - start do biegu sportowego
- 14:00 - zakończenie etapu sportowego, powrót do bazy,
- 16:00 - 17:00 - obiad w bazie,
- 18:30 - 19:30 - konkurs piosenki turystycznej,
- 20:00 - kolacja przy ognisku.
23.09.2001r. (niedziela)
- 9:30 - śniadanie,
- 10:30 - zakończenie imprezy, rozdanie dyplomów i nagród
9. ZGŁOSZENIA
Zgłoszenia wyłącznie na załączonych drukach należy przesyłać najpóźniej do
15.06.2001 r. Na adres:
Zespół Szkół Leśnych
Goraj - Zamek
64 - 700 Czarnków
z dopiskiem "Marsz na Orientację"
przesłać faxem nr 0-67 255-36-55 lub wysłać pocztą internetową: sekretariat@zsl-goraj.cil.pl
10. WPISOWE
Należy przekazać na konto
GRUPA PEKAO S.A. o/Czarnków
Nr 11001252-606-2101-111-2
z dopiskiem "InO".
Kserokopie dowody wpłaty należy przesłać wraz ze zgłoszeniem.
- Wysokość wpisowego - 15 zł od osoby,
- Opłata za nocleg w internacie 20 zł (2 x 10 zł z własnym śpiworem)
- Wyżywienie 25 zł za jeden dzień ( śniadanie, obiad, kolacja),
- Opłata za nocleg z kompletem pościeli wzrasta o 10 zł za dobę, tj. 10 zł
+ 10 zł = 20 zł za dobę.
11. NAGRODY I ŚWIADCZENIA
- Puchar Starosty Powiatu dla najlepszej drużyny w ogólnej klasyfikacji.
- Puchar Dyrektora Szkoły za najlepiej wykonaną piosenkę turystyczną.
- Okolicznościowe upominki i dyplomy.
- Napoje i przekąska między etapami.
- Komplet map.
- Nocleg w internacie szkoły.
- Potwierdzenie punktów na OInO - weryfikacja.
- Protokół dla jednostki zgłaszającej.
- Inne atrakcje.
12. OBOWIĄZKI UCZESTNIKÓW
- Przestrzegać zasady ochrony przyrody, przepisy ppoż.
- Bezwzględnie przestrzegać poleceń i zarządzeń organizatorów.
- Dbać o porządek w miejscu zakwaterowania.
- Posiadać odpowiedni strój do imprezy w terenie.
- Posiadać odpowiednie obuwie do poruszania się w miejscu zakwaterowania.
- Każdy uczestnik biegu na orientację powinien posiadać aktualne badania
lekarskie.
13. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Impreza odbędzie się niezależnie od pogody.
- Uczestnicy ubezpieczają się we własnym zakresie.
- Ostateczna interpretacja niniejszego regulaminu należy do organizatorów.
- Na Mistrzostwach obowiązuje punktacja wg Zasad Komisji Imprez na Orientację
ZG PTTK w Warszawie.
- Wymagana będzie duża porcja humoru na etapach oraz w bazie zawodów.
- Każdy uczestnik zobowiązany jest posiadać - długopis, busolę, latarkę.
14. INFORMACJE DODATKOWE
Dodatkowe informacje można uzyskać u Kierownika Mistrzostw:
Zygmunta Jelińskiego, tel.(0-67) 255-26-55 lub e-mail: sekretariat@zsl-goraj.cil.pl
Do zobaczenia na Mistrzostwach
ORGANIZATORZY