REGULAMIN
II GRYFIŃSKICH DNI ORIENTEERINGU
Zapraszamy na
I Ogólnopolskie MnO o Puchar Powiatu Gryfińskiego
I Powiatowe Biegi na Orientację o Puchar Gryfina
Zawody pod patronatem
Burmistrza Miasta Gryfino
oraz Starosty Powiatu Gryfińskiego
VII Runda Pucharu Pomorza Zachodniego 2001
17-18 marca 2001 roku
1. CELE:
- popularyzacja Imprez na Orientację wśród młodzieży i dzieci naszego regionu
- wyłonienie Mistrzów Powiatu Gryfińskiego w Turystycznych Imprezach na Orientację
oraz Biegach na Orientację
- spotkanie sympatyków InO, współna zabawa oraz wymiana doświadczeń i poglądów związanych
z orientacją w terenie
- propagowanie turystycznego i sportowego trybu spędzania czasu wolnego
- poznawanie piękna ziemi gryfińskiej i szczecińskiej
2 ORGANIZATORZY:
- Harcerski Klub Turystyczny "97 F.O." ul. Dworcowa 6 70-206 Szczecin
- Młodzieżowy Dom Kultury ul. Bolesłąwa Chrobrego 58 Gryfino
- Regionalna Komisja InO PTTK ul. Dworcowa 6 70-206 Szczecin
3. TERMIN I MIEJSCE:
Zawody odbędą się w dniach 16-17 marca 20001 roku, bez względu na pogodę. Etapy imprezy
będą odbywać się w okolicznych lasach.
4. PODZIAŁ IMPREZ W RAMACH II GRYFIŃSKICH DNI ORIENTEERINGU
- sobota 16.03.01 r. I Ogólnopolskie MnO o Puchar Powiatu Gryfińskiego - zbiórka o godz.
10.30 przy MDK w Gryfinie lub o godz. 10.30 przy stacji PKP Daleszewo Gryfińskie
(kategorie TS, TD)
- niedziela 17.03.01 r. I Powiatowe Biegi na Orientację o Puchar Gryfina zbiórka j.w.
Dokładny regulamin po wysłaniu wpisowego i zgłoszenia
5. BAZA ZAWODÓW:
Młodzieżowy Dom Kultury w Gryfinie ul. Bolesława Chrobrego 58
6. WARUNKI UCZESTNICTWA W ZAWODACH:
Zgłoszenia wyłącznie na karcie uczestnictwa (indywidualnie lub drużynowo) należy złożyć
do dnia 8.03.2001 roku na adres:
Wraz ze zgłoszeniem należy dokonać wpłaty wpisowego na wyżej podany adres z dop. GRYFINO
Osoby niepełnoletnie mogą uczestniczyć tylko pod opieką dorosłego opiekuna lub za pisemną
zgodą prawnych opiekunów.
7. WPISOWE:
NAZWA | TS | TD | TP |
Przodownicy InO PTTK | 15 zł | 10 zł | - |
Członkowie PTTK i harcerze | 17 zł | 12 zł | 5 zł |
Niezrzeszeni | 20 zł | 14 zł | 7 zł |
Mieszkańcy Powiatu Gryfino | 15 zł | 10 zł | 5 zł |
BIEGI NA ORIENTACJĘ- kategorie wiekowe | 4 zł | 4 zł | 4 zł |
Zgłoszenia bez wpłaconego wpisowego są nieważne. Wpisowe wpłacane po terminie zgłoszeń wzrasta
o 2 złote (nie dotyczy kategorii TP)
8. KIEROWNICTWO ZAWODÓW:
- Kierownik Mistrzostw - pwd. Robert FILIPSKI h.o. PInO PTTK 342
- Sędzia Główny - pwd. Robert Filipski h.o.
- Sekretariat - Słąwomir Szczęsny & HKT
Budowniczowie tras:
- Robert Filipski
- Władysław Królikowski
- Marta Bielinowicz
- Zygmunt Karwowski
- Marcin Hoffmann
- Maciej Żerek.
9. MAPY I TEREN:
Na zawodach zastosowane będą mapy czarno - białe i kolorowe typu IOF, różnorodnie
przetwprzone, częściowo aktualizowane, lasy o zmiennej przebieżności, miejscami podmokłe
i o dużych przwyższeniach . Etapy o średniej długości 5500-6000 metrów.
10. DOJAZD DO BAZY:
- Transportem własnym do Gryfina na adres MDK.
- Pociągiem do stacji PKP w Gryfinie, dojście do bazy około 500 metrów
- Autobusem PKS do przystanku w Gryfinie, dojście do bazy oznakowane ok 300 m.
- Dojazd na start: dojazd do stacji PKP Daleszewo Gryfińskie pociągiem lub PKS
nr 1 ze Dworca PKS Szczecin (obok Dworca PKP Szczecin - Główny). Dojście do start
będzie oznakowane chorągiewkami.
Po przysłaniu zgłoszenia wysłanie zostanie mapka dojścia do bazy oraz godziny odjazdów
pociagów i autobusów PKS a także ceny biletów.
11. ŚWIADCZENIA:
- dyplomy i nagrody dla najlepszych
- puchary dla zwycięzców w każdej kategorii
- puchary dla zwycięzców każdej kategorii
- znaczek rajdowy
- informator techniczny dla drużyny
- potwierdzenie punktów do OInO, OTP PTTK
- możliwość weryfikacji OInO PTTK - R.W. nr 500
- nocleg w warunkach turystycznych (wcześniejsze zgłoszenie)
- posiłek między etapowy i napoje kategoria TS, TD
- kiełbaski na ognisko
- końcowy protokół z imprezy (dla drużyny)
- komplet map dla uczestnika
- odcisk okolicznościowej pieczęci
- inne atrakcje - dziś jeszcze nieznane organizatorom
12. FORMA I KATEGORIE:
TS (zaawansowani) - 3 etapy (dwa dzienne i jeden nocny) 9 pkt
TD (dzieci) - 2 etapy dzienne 6 pkt
TP (początkujący) - 1 etap dzienny 3 pkt
Drużyny startują w składach 1-2 osobowych. Ponadto w niedzielę na biegach na orientację obowiązują
kategorie:
M-15, K-15 (do lat 15) start indywidualny
M-35, K-35 do lat 35 (do lat 35) start indywidualny
OPEN powyżej 35 lat start indywidualny
13. PUNKTACJA I KLASYFIKACJA:
Według Zasad Punktacji i Współzawodnictwa w Turystycznych Marszach na Orientację KInO PTTK
z dnia 15.01.1995 r. Z ich nowelizacją z marca 1999 roku oraz PZBnO (MOS 250 m).
14. OBOWIĄZKI UCZESTNIKA:
Zawody odbędą się bez względu na pogodę. Uczestnicy ubezpieczają się we własnym zakresie.
Organizator nie odpowiada za szkody spowodowane i poniesione przez uczestników.
Obowiązki uczestnika: przestrzeganie Karty Turysty, przepisów ppoż., kodeksu drogowego
oraz uczciwego współzawodnictwa i zaleceń Kierownictwa Mistrzostw. Zalecane jest posiadanie
własnego śpiworu, karimaty lub materaca, miękkiego obuwia,, przyrządów do pracy na mapie,
przyrządów grających.
Każdy uczestnik zobowiązany jest posiadać dowód tożsamości, dowód wpłaty (orginał),
dokumenty uprawniające do zniżek.
NA TERENIE BAZY OBOWIĄZUJE ZAKAZ SPOŻYWANIA ALKOHOLU, TYTONIU,ŚRODKÓW ODURZAJĄCYCH ITP.
ORAZ NISSZCZENIA WYPOSAŻENIA SZKOŁY. UCZESTNICY ŁAMIĄCY WYŻEJ WYMIENIONE POSTANOWIENIA ZOSTANĄ
WYKLUCZENI Z ZAWODÓW I DYSCYPLINARNIE WYPROSZENI Z BAZY ZAWODÓW.ZA WSZELKIE ZNISZCZENIA NA
TERENIE BAZY ORAZ KARY ZA ŁAMANIE PRZEPISÓW NIEZALEŻNE OD ORGANIZATORA ODPOWIEDZIALNOŚĆ PONOSZĄ
UCZESTNICY.
UWAGA !!!!
PO PRZYSŁANIU ZGŁOSZENIA Z WPISOWYM PRZESYŁAMY DOKŁADNE INFORMACJE O IMPREZACH ORAZ MOŻLIWOŚCI
DOJAZDU DO BAZY. CHĘĆ NOCLEGU OD PIĄTKU DO NIEDZIELI NALEŻY WYSŁAĆ WRAZ ZE ZGŁOSZENIEM.
WZÓR ZGŁOSZENIA
Lp | Imię i nazwisko | Data ur. | adres | jednostka | PESEL i kasa chor. | Kateg. |
1. | 1. 2. | | | | | |
2. | 1. 2. | | | | | |
3. | 1. 2. | | | | | |
4. | 1. 2. | | | | | |
5. | 1. 2. | | | | | |
SERDECZNIE ZAPRASZAMY
Robert FILIPSKI
INFOLINIA: 0501036860
mIRC #zhp, #turystyka w godz. 12.00-19.00 Pon.- Czw. HaKaT
POROZMAWIAJMY RAZEM NA mIRC-u - spotkajmy się na #turystyka